Voordelen payrolling?

Payrolling heeft diverse voordelen. Het uitbesteden van administratieve en juridische aspecten van het werkgeverschap.

Een overzicht van de voordelen:

– Het payroll bedrijf sluit arbeidsovereenkomsten met uw medewerkers
– Geen omkijken meer naar de contractuele zaken rondom personeel – De gehele salarisadministratie en salarisbetalingen uitbesteed
– Het payroll bedrijf neemt het ziekteverzuimbeheer volledig over
– Payroll verzorgt administratie van de gewerkte uren en het verlonen
– De werkgever betaalt u een all-in tarief per gewerkt uur
– Kennis van CAO’s, pensioenen en verzekeringen koopt u in
– Geen werkgeversrisico´s
– Kostenreductie door uitbesteden werkzaamheden op gebied van personeelsadministratie (o.a. arbeidsovereenkomsten, loondoorbetaling, jaaropgaven etc)
– Geen ziekterisico
– Deskundige begeleiding bij ziekte (Wet verbetering Poortwachter)
–  Geen kosten Ziekteverzuimverzekering
– Geen afdrachten en controles belastingdienst voor wat